воскресенье, 1 октября 2017 г.

Швидкість VS Розуміння

           

В шкільній програмі в початковій школі ще досить недавно був залік зі швидкості читання і поскількии мені подобається проводити паралелі..... 
           Коли дитина здає даний залік ми мимоволі забуваємось про те, що саме має вміти ця сама дитина, що являється більш головним для розвитку молодої людини: 
 - швидкість з якою вона прочитає незнайомий текст, 
 - чи може.. - розуміння прочитаного нею тексту?
          Особисто для мене навіть не стоїть питання, що важливіше!!
 Так... аргументів та пояснень навчальної програми безліч, але РОЗУМІННЯ чи ШВИДКІСТЬ???  І якщо зробити правильний висновок: ДЛЯ АДЕКВАТНОЇ ОЦІНКИ ПІСЛЯ ПРОЧИТАНОГО ТЕКСТУ, ДИТИНА ПОВИННА ПЕРЕСКАЗАТИ, АБО ПОЯСНИТИ РОЗУМІННЯ ПРОЧИТАНОГО.; 
          В іншому випадку це була безглузда втрата часу. ( прочитав байку, а моралі не зрозумів). При чому тест (залік) повинен проводитись в різних умовах: 

МІЙ ВАРІАНТ:
 - 5 хвилин читання та написання прочитаного
 - максимальна кількість прочитаного тексту за 2 хвилини з визначанням основного тезису;
 - 30 хв. на прочитання тексту, після чого 5 хвилин спілкування з педагогом про основну думку та посил, що несе даний текст...
          Це така собі імпровізація від мене), але залишається провести паралель!

 Методика тренувань CrossFit несе на меті творче розуміння процесу, відпрацювання силових показників не тільки зі штангою та гантелями та на малу кількість повторів. В процесі тренування вам приходиться виконувати важкоатлетичні вправи на РАЗИ!(іноді це 20 і більше повторів.. 50 - 70 і більше). І навпаки виконання гімнастичних вправ (підтягування, виходи силою в кільцях) не тільки з вагою власного тіла та на велику кількість повторів, а навпаки підтягування з додатковою вагою на один повторний максимум (1ПМ), виходи силою в кільцях в бронежилеті чи з утриманням медицинболу ногами ( що значно затруднює виконання вправи). 
          І все це відпрацювується в різній послідовності, з різною кількістю повторів і що саме головне на різних дистанціях часу.;
          Це може бути спринт на 3 хвилини, ; може бути 25 хвилинний воркаут! 

ВИСНОВОК: якщо відпрацьовувати один елемент в однакових (стабільних) умовах і ви досягнете майстерності в цьому - найменша зміна умов може призвести до краху вашої майстерності!!! Для того, щоб мати хороше самопочуття, чудову фізичну форму, не відчувати обмежування рухової активності- потрібно тренувати все тіло (а не окремі його частини, що з точки зору анатомії та фізіології, абсолютно безглуздо та не можливо), на різних відрізках часу, працювати з різними снарядами та виконувати різні вправи. І ви відразу відчуєте різницю.
          В іншому випадку ви зможете швидко прочитати (наприклад) Правила дорожнього руху, але не зможите застосувати прочитане вами на практиці, бо не будете; розуміти, що ви прочитали!!!!
          P.S.: Є одне застереження - хаотичне розміщення вправ, їх кількість, їхня вага тільки зовні виглядає хаотичним. Насправді - це повністю продуманий алгоритм, який змусить ваше тіло отримати потрібну кількіть навантаження, а також не залишить без уваги ваші слабкі місця. А ось такий алгоритм скласти може далеко не кожен!!!

Тренуйтесь правильно!

Комментариев нет:

Отправить комментарий